Blog

De aanhouder wint
Gisteren was de laatste dag dat ik mijn voucher kon in laten gaan om bij de online supermarkt Crisp eten te bestellen. Een poos geleden vertelde mijn zus dat ze bestelde bij Crisp en er helemaal enthousiast over was. Geen Hello Fresh, geen AH, maar Crisp. Verse...

Waarom verhalen zo belangrijk zijn
Hoe krachtig een verhaal kan werken, illustreer ik met een ervaring van ons op vakantie in Spanje. Je kunt dit inzetten voor je bedrijf als ondernemer. Hoe, lees verder…

Zorg voor een Happy-ending
Wanneer je zorgt voor een happy-end bij je product of dienst dan zal de klant je zeker herinneren.

6 stappen zodat je klant rustig kan beslissen
De 6 stappen die er voor zorgen dat je klant rustig kan beslissen geef ik hier in dit blog. lees meer

Gigantische camera
Een tentoonstelling over Mucha leerde mij veel meer dan het werk zelf, omdat het steendrukmuseum ook een indruk achterliet… lees meer.

Opleiding verder brengen
Al jaren zit ik in een mastermindgroep waar verschillende ondernemers met elkaar sparren. Dit is enorm waardevol want je kunt je eigen belemmeringen of zelfs successen vaak niet zien. Zelf leren wanneer je les geeft, lijkt me wel de beste manier. Als ondernemer moet...